Buspalatset

Full fart hela dagen.

På fm åkte vi & handlade på Ica. Sen hem & åt lite lunch:)
Sen kom höjdpunkten på dagen som Amanda har längtat efter, vi åkte på Buspalatset:) & det var ju roligt där. Haha. Man blev ju som barn på nytt;) Var där nån timme & lekte.o vi tog en fika där tillsammans också. Mysig dag!:)

Nu på em/kvällen har vi varit till stallet. Jag red en sväng. Sen åt vi mat hos mamma & pappa:) Senare åkte vi & tog in hästarna.
Har precis duschat & gett Amanda välling, så förhoppningsvis somnar hon snart. Är lite sura miner här just nu. Hon blev nämligen kvar här en natt till:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0