Barnfritt

Idag fick vi liiite sovmorgon. Amanda vaknade runt nio, men vi låg kvar i sängen & myste:) I natt låg hon bakom mig & höll om mig, så himla mysigt att känna de små armarna runt mig:P (inte för att hon når runt) ;P
Det blev frukost, sen gick Tommy & Amanda ut en stund. Jag passade på att göra smörgåstårta då eftersom vi får främmande imorgonkväll av mamma, pappa & Siv;)

Annars har dagen varit lugn, vi har kollat på film, bakat sockerkaka & var till stallet nu på em. Sen skjutsade vi hem Amandis. ;P Idag red jag på Rattis:) Nu mer är Ylva ägare till honom så han kommer stanna i stallet:) Det gillar Rosa iaf;P Hon är nog lite kääär;) Hihi.

Förkyld har jag också blivit sen jag var på bandyn i söndags.. :/ Uffa..
Ska lägga mig i soffan nu & mysa ner med Tommy:)

Lina, är så glad för din skull!:) Wiiiieee! Hihi.


Bilder kommer komma;P




Mitt älskade kusinbarn:) ♥

Kommentarer

- Lina

Taack gumman! :) Krya på dig nu! <3

2010-03-25 ♥ 21:20:30
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0