Shoppingtur i Huddik!

Idag har jag, svärmor & Johanna varit till Huddik:)

Eftersom Carina skulle till sjukhuset så passade vi på att springa på stan före:)
Blev en hel del påsar & jag är jätte nöjd med alla saker:) Tack för en mysig & trevlig dag tillsammans med er!:)




När vi kom hem hoppa jag i bilen igen för att åka till stallet.
Min lilla fröken gnäggade när jag & mamma kom. Snuttan då! ♥
Hon har ju stått inne sen igår em & måste fortf. göra det ett par dagar till.
Men vi mockade och grejade sen tog vi ut henne en stund så hon fick röra på sig & äta lite gräs. Det var mys tyckte hon:) Hon gick mkt bättre idag iaf & hon haltade inte alls lika som hon har gjort förr. Så det kanske börjar gå åt rätt håll iaf!
Påvägen hem blev det ett stopp på Ica för att handla matlådor:P Visste att ja inte skulle hinna göra nå mat ikväll heller! ;P haha! Träffade på Erika där & det var lääänge sen sist så nu bestämde vi att vi skulle ses!:) Får ta tag i det också, inte bara prata om det som det oftast brukar bli.. Saknar tiderna tillsammans med dig!
Hem med alla saker sen blev det en kvällspromenad med Lina & Johanna. Hur skönt som helst var det ute också!:) Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0