Midsommar helgen!

I Fredags så åkte vi med min familj till Hamrånger på 50-års fest. Mammas halvkusin fyllde år!
Så vi var där hela kvällen & åt god mat & lekte lekar tillsammans med alla andra:) Vi hade det hur bra som helst!:)

I Lördags så blev det lite midsommarmat hemma hos mamma & pappa. Vi var där ett tag sen åkte vi med dom till fam. Johanssons där vi tillbringade resten av kvällen. När vi styrde bilen mot Bollnäs så stannade vi till på Max & käkade med Lina som också var ute & åkte bil;P

Idag har vi solat & åkt båt hela dagen!:) Hur underbart härligt som helst!:)
Svider lite här & var nu kan jag säga. Gud vad jag har bränt mig. :/
Började med att jag & Johanna gick ner till stranden & solade. Sen kom Tommy efter att han hade kört lite traktor på åkern. Sen slutade det med att Mogge, Carro, Anna & Philip kom med båten. Sen tog vi en tur tillsammans & sen stannade vi & solade :) Sååå härligt!;)

Min helg har varit kanonbra! :)

Förrätten som vi fick på festen


Varmrätten


Sen bjöds det på kalvdans & till kaffet var det jordgubbstårta:)
Allt smakade så himla gott:)

Tommy skjuter med luftgevär, det va en av lekarna:P


Christina som fyllde 50 år!





Lite bilder sen vi var hos mamma & pappa igår kväll:)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0