Måndag den 14:e Juni

Ny vecka med nya möjligheter!

Började dagen med en promenad med Johanna efter frukosten:) Riktigt skönt att man kom iväg:)
Sen har jag ringt lite samtal & fixat saker. Men en sak kan jag dela med mig av & det är att till veckan ska jag till frissan:) Äntligen!;) Var sisådär tre månader sen sist..

Ska till och fixa lite lunch nu tänkte jag sen ska jag vidare till dom fyrbenta djuren som är på betet & äter sig tjocka;) Haha. Kolla till dom lite hur dom har det.
Sen jobbar jag ikväll.. & resten av veckan :/ Dryyyg vecka! + att jag jobbar helgen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0