Hästdoktor

Igår efter jobbet åkte jag & hämtade Amanda:) Min goa lilla unge! ♥
Jag tog med henne på ponnyridning på "Hia". Det var fyra hästar där & hon red på alla & till och med så travade hon:) Hon var sååå duktig! :) (Kommer kort sen)

Idag har jag varit ledig!:) Underbart!
Har varit kanonväder till lunch så då satt jag ute & solade:) Blev lite röd så solen tog iaf då;P haha.
Har väntat på veterinären hela dagen i flera timmar, men på em kom han äntligen.
Han konstaterade hovböld iaf så nu ska hon stå inne på box i ett par dagar. Hon fick en gipsad hov & sen ska hon äta pencillin i 5 dagar. Lilla vännen min ♥ Han kommer på återbesök till veckan. Får se vad han säger då. Nu är det bara en evig väntan på att allt ska läka & bli bra. Den jobbigaste biten innan man får börja rida igen. Tiden får utvisa hur det kommer bli..

Ikväll blev det en promenix med Johanna sen åt vi alla jordgubbar & mjölk hos svärisarna:)
Imorgon följer jag med Carina & Johanna till Huddik:) Då blir det shopping!:)

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0