Grattis pappa!

En mor & dotter dag!

Fick soooova imorse, gud så skönt det var!:)
Utsövd & pigg åkte jag till mamma & pappa.
Jag & mamma åkte till Håkes blommor & köpte massa blommor som jag ska ha på altanen:) & lika så hon;P Fast på sin då;) Haha!
Sen vidare in till Bollnäs för att kika ut någon present till pappa som fyller år idag! GRATTIS PAPPA!:) Blev lite kläder & lite från bolaget;) Brukar gillas det!;) Haha.
Mamma & jag hjälptes åt att planetra mina blommor & rensade det sista i rabatterna som jag hade kvar. Tusen tack för hjälpen med allt!:)
Vi väntade hos oss tills Tommy kom hem sen åkte vi till Rengsjö där det blev pizza & tårta:) En lugn & skön kväll med andra ord. Tog mig lite cider också ;P Gött som fan, allt smakade så himla bra!:)
Har hängt ihop med mamma hela dagen:) Hihi. ♥

Imorgon ska vi ev. åka & kika på en bil till mig eller mamma;P Haha. Det är iaf en bmw 525 ix.
Sen ska vi åka & kolla på när bror tar balen i Ljusdal;) & därefter åker vi nog till kusin Andreas som fyller år & där blir det smörgåstårta:) Mumma!

Har haft en super härlig dag iaf!:) Hunnit med en hel del känns det som & umgåtts med familjen:)
Godnatt!





Förra årets blommning

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0