Fyndat!



Rea på Intersport!:) Jag fynda dessa!


Ääääntligen ledig imorgon!:)

Är så trött..
Slutade ett idag så då blev det en sväng till hästarna sen åkte jag till Lina som var i Växbo:) Vi tog en promenad & slogs med alla myggor som fanns i skogen. Stora & bråkiga är dom:P haha.
Pratade en massa så svich så hade vi kommit tillbaka där vi startade;P haha:) Riktigt skönt va det, men svettigt. Var ju så varmt. Men ska inte klaga;)

Åkte hem & slängde mig i duschen för jag blev så himla varm. Åkte ner på stan & mötte upp Martina:)
Gick först till umbo för att få nytt recept. Fan vad det är dyrt med p-piller nu. I alla år jag ätit p-piller har jag endast betalat 100:- för ett helt år & nu får man betala 600:- för ett helt år!! Helt sjukt! Bara för att landstinget har slutat med ungdomsrabatten!... Därefter blev det  Intersport! Hann med rean jag också;) Haha!
Köpte träningsskorna för halva priset:) Dom hade kostat 600:- & jag köpte dom för 300:- så jag är nöjd!:) Nu kanske jag slipper få ont i mina fötter:P 


Puss!


Kommentarer

- helen gravid v34

tack gumman, jo de går verkligen superfort. Ang myggen så får ni springa lite snabbare på era motionspass så slipper ni dem :) skratt* Jaha, har de tagit bort rabatten, attans, jag som ska börja käka igen efter graviditeten, men du kan väl sluta äta tycker jag ;)

Nu blir de nog ännu mer tonårsgraviditeter när de blir så dyrt med p piller. haha puss

2010-06-17 ♥ 19:02:57
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0