Förändring

Igår kväll innan vi gick & la oss så möblerade vi om i sovrummet:P
Vred på sängen lite för vi vill ha plats med en tv. Blev inte så tokigt ändå. Är på prov än så länge;P Men jag sov lika bra som jag brukar göra annars så;)  Så nu kan vi välja om vi vill ha en tv på väggen eller kanske på en liten byrå eller nå. Får klura lite på det där;)

Idag är jag ledig & naturligtvis så ska det vara dåligt väder..
Har inget spec. på tapeten idag. Bara att hovslagaren kommer runt lunch.
Sen ska jag köra mamma & pappa till Scandic ikväll för de ska ut & åka med Warpen med deras gamla jobb:) Mysigt, de ska på en räktur:P Mums vad gott!


Tjingeliing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0