Bilaffärer!

Lika härlig dag idag också, massa sol & värme:) Underbart! ♥
Jag har semester också så det gillas!:)
Ska åka & kika på när bror tar balen i Järvsö:) Dom har verkligen tur med vädret:) Blir nog lite varmt för killarna med deras varma kostymer. Dom får svalka sig genom att dricka något då;P Haha.

Jag & Tommy har hunnit med att åka & kolla på en bil också nu på fm:) Eller ja, runt elva var väl klockan;P Haha.
Den fanns iaf i Edstuga så det var ju inte direkt långt bort heller. Så vi chansade att åka dit iaf & kika.
Så på Måndag blir det affärer, eller det har vi redan avklarat & skakat hand på men ska dit & betala osv. & hämta bilarna så klart!:) Fick med en reservdelsbil på köpet så det var ju bra! Eftersom det fanns saker vi kunde plocka från den & använda till den vi köpte:P Egentligen kollade vi på bilen åt mamma, men eftersom vi letade en sån där bmw till mig förr innan jag köpte Audin så får nog hon överta min tror jag;) Så får jag ta bmw:n ;D Men vi får se, men jag tror nog det blir så!;P Haha.

Ska börja göra mig iordning nu så ska vi åka & käka grillat hos mamma & pappa, sen drar vi till Järvsö:)
& ikväll ska vi på kalas! :) Ha en trevlig dag/kväll allihopa. Vet ett gäng som ska ut på partajj så ha det så kul ikväll!:)

Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0