Älskade hästar..

Känner mig såå stressad! Har precis kommit ut ur duschen & nu sitter jag här & försöker ta det lugnt:P

Har jobbat idag & det kändes mkt surt eftersom vi haft kanon väder idag! Det var en aningen svettigt ibland:P haha. Vi blev bjuden på jordgubbstårta på jobbet & jäklar vad gott det va;) Mums! Smakade sommar! ;P
Skyndade mig hem sen för att äta sen åkte jag till Lina som var i Växbo. Har följt med henne när hon tränade dressyr för Birgitta:) & gud vad sugen man blir på att rida när man står på sidan om & tittar på andra:) Dom var jätte duktiga, så stiliga så!:) Är så mkt roligare att åka med en kompis sådär & hjälpa till än att ha morsorna med;P Haha:) Sorry, men så är det faktiskt!;) Till veckan ska vi se ut en dag då jag ska följa med Lina så ska jag rida på Bonett. Vi har haft häst i så många år & ridit tillsammans & än har jag inte provridit hennes häst, men hon har ridit Rosa i vintras:P Bara Rosa blir bra får vi ta tag i att träna tillsammans:) Hihi.

Sen åkte jag till min älskling som fortf. står inne.. Gud, hon har massa energi nu & hon har då inte nerver för att stå inne sådär. Haha. Hon kommer vara jätte piggelin när jag ska ut på första ridturen:P Bara imorgon kvar, sen ska vi göra en liten mindre hage så hon får va ute på dagarna om vädret tillåter:) Så på Lördag är det tänkt att vi ska fixa hagen.

Imorgon är det midsommarafton & vad händer då gott folk?!;)
Har plockat in lite blommor ja så nu luktar det så gott här:)
Har plocka med en massa sen jag kom hem så nu blir det kika runt lite på internet sen ska jag hoppa i säng:)
Jobbar imorgon också, men sen är jag ledig i helgen!:D

Puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0