13:e Juni

Min kära älskling är fortf. halt än :/ Har hon varit i typ 2 veckor nu.. :(
Måste väl ta tag i saken till veckan, får se om det får bli ett veterinärbesök eller om skadan kan självläka.
Tommy ( typ kotknackare till hästar) var & rättade till allt som låg fel förra veckan, men det kan ju ha "hoppat" tillbaka.




Igår var det ett riktigt surväder, men idag är det skönt ute & inge regn iaf!
Gjorde inte alls mkt igår, vi fixade med bilarna på kvällen, var till mamma & pappa & åt lite mat som blev över sen studenten;P Sen åkte vi & handlade mat samt hyrde film:) Kollade på A Perfect Getaway. Inte alls någon film att rekomendera..

Har inte hunnit med så mkt idag heller. Plockat lite med tvätten & tvättar för fullt, dammsugit & så. Tommy är i förrådet & grejsar med Johannas Epa.. 
Tommie & Emma kom förbi en sväng & jag vill säga grattis till er!:) Lilla Yolina ska bli storasyster:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0