Valbo tripp

Idag drog jag, mamma, Marianne & Börje till Valbo:) Resan började tiiidigt, redan vid halv nio. Hämtade en släpvagn & lämnade av deras hund hos deras dotter i Söderhamn.
Blev rätt mkt saker ifrån Ikea denna gång:) Nytt överkast till sängen, småburkar, tavla, ljus, handdukar i olika storlekar, skärbrädor m.m. :) Sen efter vi hade gått där så åt vi såklart mat där också, kockarnas klassiker;) Det är standard;P Haha.
Jag & mamma drog vidare till alla affärer sen:) Hittade snygga skor på rean;P & dessutom med klack! Har nog aldrig haft klack förr. Men nu blev det ett par då;) Sen köpte jag leggings & en söt klänning. Hann med Hööks också så Rosa fick sig en ny grimma & jag nya tyglar:) Är jätte nöjd med alla inköp idag!:) Haft en kanondag!  

Imorgon blir det jobb & sen på kvällen kommer Emma & Emelie hit & myser lite:) Dricka lite vin & äta räkor, ost & kex;) Massa götta blir det iaf;P Sen blir det jordgubbar & vaniljglass:) Mums!


Tänker på er Helen & Jk:) Dom är inne på BB i Gävle nu så får se om det kikar ut någon bebis i helgen eller till veckan!:) Spännande & nervöst är det iaf. Ett stort lycka till! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0