Torsdag!

Ännu en till dag som har sprungit förbi.
Tiden går så himla fort.

Var meningen att jag & Lina skulle till stallet så Lina fick ta en massa fina kort på Rosa, men såklart började det regna. Ska ta det till veckan istället om det passar.
Så istället för fotograferingen kom Martina förbi;) Satt & pratade om en massa saker. Sen åkte jag, Tommy & Martina till Bangården & käkade:) Riktigt gott var det!:) Tack för idag gummsan ♥

Ikväll har vi varit & kikat på ett hus & sen åkte vi & besökte Emma & Tommie:) Påvägen hem blev det ett stopp på Max;P Hihi!:)


Nu har vi fått en tid för att köra iväg Rosa till Delsbo slakteri.. Onsdag nästa vecka åker hon.... Det låter brutalt & hemskt, men det är sanningen. Det gör ont i hjärtat, men tids nog kommer det nog kanske ändå kännas ok. Men det är den första tiden som kommer vara hemskt jobbig.. Jobbigt att bara gå & vänta också. När man ändå vet hur allt kommer sluta..  ;(

Kommentarer

- Angelica

Härligt :D ja, jag måste väl göra nå socialt jag å.. haha :P

2010-07-23 ♥ 10:28:40
URL: http://mooorgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0