Tallåsen




Idag åker jag & Tommy till Tallåsen med svärföräldrarnas merca då den ska dit på lagning. & min bil är också på lagning så den får vi hämta på em. Så får se om vi hinner hem:P

Ikväll hämtar vi Amanda iaf;) Hon ska sova hos oss i natt:)
Här får man ringa till kusin & fråga om dom vill vara barnfri. Haha;P Så får se om det blir en eller två nätter som hon blir här. Hihi.


Igår kväll när vi skulle lägga oss så dök aldrig Måns upp. Blev lite orolig eftersom han alltid brukar komma när man ropar på honom. Men inte igår kväll. Så jag skickade ut Tommy en sista gång med ficklampa, men ingen Måns då heller. Vi lämnade ytterdörren öppen lite i natt, men jag vaknade runt två-tiden & gick upp & kollade om han hade kommit. Men icke sa nicke. Både jag & Tommy hade svårt att sova. Vad var det som hade hänt?!.. Halv sju satt det en katt & skrek så öppnade & kollade, men då var det Bill som kom in:p
Vaknade runt nio & tänkte gå ut & ropa & leta Måns, men hann nog bara tänka den tanken så satt han & skrek utanför dörren:) Så han har kommit till rätta nu! Man kan undra vart han har varit över natten?!.. Det får vi nog aldrig veta heller..

Dags att åka nu strax!
Tjiiingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0