Sva

Igår var jag ledig:) Så jag åkte till stugan i Sva:) Mamma & hennes bror har fått övertagit mormor & Svens stuga.
Har inte varit där på flera år. När jag var liten var vi nästan där jämnt & jag var alltid där tillsammans med mormor & Sven:) Har massa underbara minnen kvar:) Sen väcks dom också när man är där i den miljön.
Var där & hjälpte mamma & pappa lite. Dom klippte gräset & städade lite. Så vi fikade ute sen & därefter åkte vi hemåt.

Jag, mamma & Tommy åkte till Dollar, Jysk & Coop sen & handlade. Vi köpte en trälåda på Jysk i samma serie som utemöblerna. Vi ska förvara alla stolsdynor i den. Skit bra!;)
Sen käkade vi & åkte mot Rengsjö. Jag åkte till stalle & kollade hur Rosa mådde. Sprang med henne & hon är fortf. lite halt.. :/

Bjuder på lite bilder på stugan;)

Utsikt från stugan

















Hitta gamla teckningar som jag har målat för lääänge sen:)





Vi hittade lite kantareller:)



Kommentarer

- Helen -BF 30 juli

mys, söta teckningar anna :) Tycker du ska lära mig plocka svamp en dag, tycks bara se flugsvampar när jag är ute i skogen. :( pusskram

2010-07-06 ♥ 11:42:59
URL: http://helenm.blogg.se/
- Helen -BF 30 juli

haha, jag tror inte jag har kvar några teckningar alls från när jag var liten, slängt allt tror jag. Jo gud vad gott de är med någon kötträtt och smörstekta kantareller till. Önskar man kunde plocka svamp, men skulle jag göra ett försök skulle jag bara komma hem med giftsvamp. Bäst jag håller mig till dem som finns i grönsaksdisken i affären :) Puss gumman

2010-07-06 ♥ 13:04:02
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0