Surströmmingsfest i Sva

Igår var vi i stugan, Sva, för att fira mammsen lite:)
Där åt dom surströmming, dock inte jag & Sara då:P Haha. Men mamma, pappa, Tommy, Pär & Cina mumsade då i sig tre burkar med rutten fisk:P Haha! Blää! Vi fick istället kycklingsallad & paj:) Mycket godare! Men jag smakade iaf en tugga med suring. Huuua säger jag bara!
Som tur var satt vi ute iaf så vi slapp stanken inne i stugan sen:P
Gick in efter ett tag, det började ju bli så kallt.
Där inne eldade vi i öppna spisen:) Myyys! Sen blev det kaffe & glasstårta & senare blev det ost & kex:)
Kom hem runt tio-tiden då vissa (läs Tommy) fick i sig lite för mkt av det goda;) Han dejtade toan ett tag sen iaf;P Haha!

                                   ♥




Pär & Cina














Någon som mår lite dåligt här tror ja;P Haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0