Söderhamn

Idag har jag varit ledig;D
Bara två arbetsdagar kvar nu sen får jag semester!:)

Jag & Emma har varit till Söderhamn & sprungit runt i massa affärer idag i hettan:p
Hittade en klänning som var på rea;) Sen köpte jag en jeans jacka, fast en kort modell. Riktigt nöjd med sakerna;) Sen blev det även lite bebis saker:P Hihi. Så får se om vi kunde komma till Helen & Jk ikväll. Dom väntade främmande nu så dom skulle återkomma :p 


När jag var till frissören häromdagen så blev det en liten förändring med mitt hår;)
Jag gjorde ljusa slingor denna gång & blev sjukt nöjd! Annars har jag varit helbrun i ett par år nu. Så det var lite kul med nå helt nytt;)


Bara att kämpa på nu lördag & söndag med jobbet, sen så!;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0