Personliga smycken

Idag på fm så kom Rosas förra ägare & hälsade på henne i hagen. Hon har inte varit hit förr under den tiden jag haft Rosa, men eftersom hon sa när vi köpte henne att hon gärna ville bli kontaktad om vi skulle sälja henne eller om det skulle bli nå annat. Så hon blev väldigt glad & tacksamm över att vi hade hört av oss.
Så det blev en liten tung & jobbig fm idag.. & jag vet bara att det kommer bli jobbigare längre fram.
Men man gör jobbiga beslut i ens liv, både dumma & de som är bra & detta är ett väldigt jobbigt kapitel i mitt liv just nu som jag måste gå igenom. Detta är det jobbigaste med att ha djur & det spelar ingen roll om det är en liten kanin,katt eller en stor häst. Alltid lika jobbigt! Det känns i hjärtat.
Det jag vill komma fram till är att jag nu ska ta bort Rosa & hon ska få komma till dom gröna ängarna...
Så just nu en period kommer det vara jobbigt för mig. Är redan nu jätte jobbigt att bara åka till betet & kolla till henne. Bara det tar emot nå fruktansvärt mycket eftersom jag vet vad som kommer hända en vacker dag. Men just nu känns det bra också eftersom Rosas förra ägare höll med om våra planer & hon tyckte det var bäst för Rosa & oss också. Så ett steg har jag tagit idag & senare kommer dom jobbigaste stegen att tas.. Men riktigt när vet jag inte ännu. Första ska Lina komma & fota oss tillsammans så jag får bra bilder på oss som är fina.


Annars har jag tillbringat min dag tillsammans med Emma ute i Rengsjö:) Hon har hjälpt mig göra smycken som är till mamma i present:) Blev riktigt nöjd. Tusen tack!:) Blir en liten mer personlig sak när man gör själv;P Men man ska ha tålamod. Gjorde två armband & ett halsband:)
Sen kom Emma & Dilba ut hit. Vi åt lite jordgubbar & vaniljglass ute på altanen. Mums!:) Sen gick vi ner till stranden så Dilba fick bada lite:) Det var superskönt tyckte hon;P hihi.

Ikväll har vi bara tagit det lugnt, fixade lite käk & sen städade jag av golven. Dammet yr nu när lillen springer runt här;P

Kommentarer

- Malin

Men vad tråkigt, men man får försöka intala sig att det är för hennes bästa!

2010-07-20 ♥ 20:47:54
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/
- Sandra

Åh, känner med dig. Det är inget beslut som någon vill ta egentligen, men för djurets bästa blir det lite lättare att göra rätt. Tänker på dig! Grattis förresten till den nya bus-katten! :D Vad söt han är. Hoppas du kommer att ha en skön semester, det behöver du. Vila och ta igen dig samt ha kul! Kram!!

2010-07-20 ♥ 23:32:56
URL: http://litensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0