Min älskade ängel!



Foto: Lina Wallin
Rosang & jag

Ett litet smakprov på ett kort på oss som Lina knäppte i Måndags.
Allt gick så himla bra imorse iaf & hon gick in utan problem i en alldeles ny transport som hon aldrig har åkt i förr. Det va som Ylva sa "Hon visste det här & hon ville hjälpa till. Det var ok för henne" ♥ Djur förmedlar så himla starka känslor till en så det är inte klokt. ;( Uscha, kommer vara en jobbig dag med massor av tårar..
Men nu får du springa på de gröna ängarna utan smärta älskade vän. ♥

Tack för all omtanke som Ni alla har gett mig.

Kommentarer

- Sandra

Åh vilket vackert kort:) hua ttycker synd om dig, måste verkligen vara världens jobbigaste dag för dig:( fya. kram

2010-07-28 ♥ 14:40:24
- Emma R

Guuud vlken fin bild :)

Hon har det bra nu!!

2010-07-31 ♥ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0