Måndag

Äntligen ledig efter helgens jobb.
I lördags var vi till Helen & Jk på grillfest:) Grattade Helen som fyllt år;P Blev ett gäng som grillade & drack, dock var en annan nykter eftersom man skulle jobba dagen därpå..
Men hade det trevligt ändå:)
Senare drog Tommy iväg & åkte båt med Mogge & Carro.

Har inte gjort så mycket annat i helgen heller mer än att ja har jobba..
Igår fick mamma & pappa besök ifrån Sthlm. Pappas släkting & hans fru:) Har inte träffat dom på flera, flera år så det var kul att se dom nu:)

Hade hoppats på sol idag så man kunde ligga på någon strand & sola, men verkar inte som så. Får se senare om den vill kika fram mer;P


Eftersom vår lilla Texas är borta så letar vi efter en till katt nu så Bill får sällskap igen.
Letar efter en hane & den ska vara leveransklar nu inom de närmsta veckorna.  
Så om ni vet någon som har kattungar så hör gärna av er:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0