Långpannekaka




Slängde ihop en långpannekaka & nu står den på kylning i kylskåpet:)
Så om ni är fikasugen någon dag så är det bara att komma förbi;P


Bara över någon timme har helgen blivit full med roligheter;)
Fredag så drar jag till Valbo med mamma, Marianne & Börje:) & på Lördag blir det lite mys här hemma med Emma & Emelie om hon kan:P Då öppnar vi vinflaskorna & det blir nå tilltugg också:) Hoppas på kanonväder till kvällen så vi kan sitta ute på altanen:) Dock ska jag jobba hela dagen först.. Men sen skålar vi!;)
Så jag ser fram emot ledigheten & helgens pysmys med brudarna;) ♥

Ikväll ska jag iväg & jobba.

Tjingeliing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0