Grattis vännen!


Grattis älskade Helen på 23-års dagen!:)





Igår var jag & red på Linas häst Bonett efter jobbet ;) Det var himla kul!:) Hoppas på att Rosa blir bättre nu också. Hovslagaren kom igår & satt dit en sko med en sula. Ska dit ikväll & se om hon fortf. är halt eller inte. Isf bir det en ridtur om hon är bra ;)
Man har känningar idag iaf efter ridningen & premiärturen på cykeln igår;P Haha:) - Träningsverk! 
Cyklade till Lina igår kväll:) Jag, Lina & Johanna kollade på New moon & käkade pizza. Sen blev det cider också. Mys onsdag! ♥

Nu blir det stan med Martina:)

Puss & kram.

Kommentarer

- Helen -BF 30 juli

vad gullig du är gumman,tack :) <3 Kul att ni kommer, ser fram emot lördag och finväder :) puss

2010-07-01 ♥ 13:06:46
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0