Bokat & klart!

Nu är det bokat & klart:) Den 9:e September åker mamma, pappa, Anders, jag & Tommy till Grekland, Rethymno Mare Resort i 1 vecka :D
Första dagen på semestern kunde inte bli bättre:) Nu har man nått att se fram emot!

Lite smakprov, men dock hittar jag inge bra bilder. Dessa får duga:)













På min första semesterdag har jag bara tagit det lugnt idag:) Kändes lite konstigt att inte göra nå. Men skönt också!:) Har bara varit hemma & donat. Lilla Måns har fått varit ute på backen & skuttat omkring:P Jobbigt att ha en liten bebis för imorse vaknade jag vid sju.. Haha;P

Godnatt!:)

Kommentarer

- Angelica

Hej på dej :D så du ska åka utomlands du din lyckost ;) hoppas det är bra med dej iaf :)

2010-07-21 ♥ 10:35:58
URL: http://mooorgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0