Bara 1 vecka kvar

Sen har jag SEMESTER!! ;D
Kommer blir så jäkla skönt! Wiiihooo!

Ska strax iväg & jobba. Hann med lite solning på stranden idag iaf;P
Efter jobbet ska jag gå ner på betet med Rosa. Hon är fortf. halt.. Vet inte als vad det kan vara:/ Så himla trist.
Börjar tänka i andra banor nu, men vi får se hur det kommer bli. Det är lätt att tänka, men ännu svårare att göra tankarna verklig. Funderar på om jag ska börja om på ny kula, men vad vill jag egentligen?!.. Man ska nog följa sitt hjärta just nu, inte fundera på vad som händer om ett år. & just nu vill jag ha en häst som jag kan rida på & ha roligt med. Rosa har varit skadad så mkt de senaste åren så varje sommar kan jag inte rida. Då måste hon stå & till hösten brukar hon bli bra igen. Vill kunna ta mig iväg själv på träningar & ta ett större ansvar. Mamma får alltid ställa upp med skjuts osv.. Men än så länge är det bara drömmar & tankar som snurrar runt i mitt lilla huvud. Tankar om att kanske skaffa en ny häst samt en egen transport. Men som sagt, det är lättare att tänka & leka med tankarna än att förverkliga dom. Allt känns så svårt, men ändå känns det som om att jag vet hur jag vill göra.. Åh!

Dags att ta med mig tankarna & fara vidare till jobbet snart..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0