Träningsverk!

Fullspäckad dag!

Kul när det händer saker & när man har att göra. :P
Idag så åkte jag & Tommy iväg för att storhandla.
Pantade flaskor/burkar, hade hur mkt som helst. 
Var & kikade på Rusta, Jysk & Elgiganten också. Äntligen hittade jag mina tavelhyllor som jag har letat efter:) Nu ska dom bara sättas upp i köket. ;) Vidare till Ica & handlade en massa mat & så.

Sen åkte vi till Rengsjö. Jag red & fixade iordning allt i stallet. Hade världens träningsverk idag eftersom jag red för Ylva igår & då får man gnussa sadel;) haha! Lina  you know!;P

Därefter hem & påbörjade maten. Vi åt fläsklägg & rotmos. Mumma!;)
Nu har jag nyss snott ihop en deg som står i ugnen. Har gjort matbröd!

Medan den står i ugn tänkte jag passa på att duscha nu!

Hej så länge!..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0