Till vardagen igen

Idag har det varit kallt hela dagen:/ Fyyyy vilken hemsk kyla.
Eftersom det inte gick att vara ute så började jag städa & jag har nog hållt på hela dagen:p
Men nu är julen borta & allt är som vanligt igen:) hehe.
Det är så kul & mysigt att pynta till jul, men det är lika skönt att få bort allt igen & få det som vanligt;p
Så jag har bytt dukar, gardiner, dammsugit & plockat ner alla tomtar mm. Ja allt som hör julen till!:p

Mamma & pappa kom förbi på em/kvällen. Så det blev lite fika. :)
Sen blev vi bjudna på kvällsmat hos mina svärföräldrar:) Så har nyss kommit hem. & när vi åkte hemåt så visade bilens temp -30! :O :/ Äckligt kallt!

Imorgon ska jag jobba igen. Men jobbar kväll så slipper upp i kylan iaf:)


Nu vill jag ha Lördag!;) Hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0