Tänt massa ljus!

Har fortfarande inte kommit in i duschen än :P Men Tommy är påväg hem nu så han kommer väl vilken sekund som helst. Då får han montera tillbaka ett duschmunstycke så jag kan duscha någon gång ;) Sen börjar vi nog med maten tillsammans, eller skär upp allt & sist av allt steker vi köttfärsen. Men det kan vi göra när Lina kommit också;P

Har tänt en massa ljus nu & det är stor mysfaktor tycker jag!:) Vet en som kommer klaga;P Haha. Men ni killar kan inte det här med myyys;) haha. :P Dessutom blir det lite värme från alla ljusen också;) Så det så! :p



En galen Lina;) haha


Nu kom äntligen Tommy hem så nu blir det att hoppa in i duschen! :P
Hörs!

Kommentarer

- Linda

Sv; Ingen alls, rider på ridskolan en gång i veckan och på syrrans C-ponny ibland.. Försöker hitta någon häst att låna, du vet ingen? ;) Men det är ju egentligen alldeles för kallt nu för att det ska vara roligt, men jag vill rida..

2010-01-08 ♥ 17:09:43
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0