Spicy cow!


Idag jobbade man igen. Hade dagistid som alla kallar det;P haha! Slutade elva:P
Åkte till stallet & fixade med allt där & jag var även ut & plumsade i snön med Rosang:) Svettigt blev det för oss båda:P
Käkade lite lunch när jag kom hem med älskling, kyckling & ris.  

Ikväll ska vi ut & äta med Helen & Jk!:) Har bokat bord på Spicy Cow!:) Jättelänge sen jag åt där så det kommer nog smaka väldigt bra;P Hihi. Är så himla gott där!
Imorgon blir det skoteråkning iaf med Sandra & Johan:) Dom kommer till oss sen drar vi ut en sväng på skotrarna;) Myspys! Har nyss varit iväg med lite ved till ett ställe för vi ska grilla korv också!:) Hoppas på bra väder då!:) Har inte åkt en meter på skotern i år så imorgon blir det den första åkturen:) Wiie!:P

Dags att duscha nu & pusta ut lite innan man ska börja göra sig iordning tills ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0