Skoteråkning

Började bra, men slutade dåligt. Men kul hade vi så länge det varade! :)

Kusin Sandra & hennes kille Johan kom hit på fm för vi skulle ut & åka skoter:)
Tänkte ta en tur till Rengsjö & sedan åka hemåt igen för att grilla korv.
Började åka & vi kom över sjön vid oss, sen kom det första stoppet.
Johans skoter krånglade, men han fick fart på den igen så vi kunde åka vidare:)
Nästa stopp blev i Växbo & där slutade skoterfärden.
Johan & Tommy fick åka tillbaka till oss & hämta bil & släpvagn. Mamma hämtade Sandra & mig med bil så vi åkte hem till mamma & pappa. Åt lite lunch där & kikade på gamla filmer sen jag fyllde 4,5,6 & 7 år:) Haha;P Pappa filmade varje år när vi var små då vi hade kalas. Så Sandra var med varje år eftersom hela släkten & vänner kom ju då typ & firade;P Haha. Så vi fick en rolig stund framför tv:n då vi skrattade åt alla. Hur folk såg ut alltså. Haha. Mega frilla, mega brillor & fula kläder;P Herre gud!;P

Sen kom killarna så då fikade vi innan vi åkte hemåt igen. Så det blev ingen korvgrillning vilket var synd. Är så himla gott att äta korv som man grillar ute sådär;) Men mammas mat funkade prima den med!:P

Hann bara hem så skulle vi göra oss iordning för att åka till Tommys moster som fyller år. Där blev det smörgåstårta & tårta:) Gottgott! :)
Så idag har man inte varit hemma så mkt. Hehe :P

Tack för idag, måste göras om & då hoppas vi det går helt den gången!:) Hihi.
För korv ska jag då ha då;) Haha.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0