Nytt till bilen


Åkte till mamma & pappa efter frukosten. Så då kokade jag & mamma lingonsylt till mig så nu har jag varit med på det också & vet hur man gör;) haha. Var inte alls svårt. Var mest att röra hela tiden tycker ja;P haha.
Hade helt slut på det men nu har jag så jag kan frysa in. Ska även baka ett jättegott matbröd på en liten del av sylten också:P

Mellan ett & fyra var jag på möte på jobbet & sen gasade jag direkt hem för att hämta Tommy. Vi åkte till Edsbyn & kikade på ett par sommarfälgar till min bil:) & det blev affärer!;) Wiiee!:)
Har nyss ätit mat, kyckling & potatissallad. Mums!;P

Imorgon åker jag, Tommy, mamma & pappa till Sundsvall. Så då blir det Birsta:D Ska dit på en verkstad med en bil så då passar vi på att shoppa undertiden dom fixar den:) Haha!

Bilder på mina nya fälgar, dock knäppt med mob.kameran.




Snygga va?! :)

Nu blir det duschen!
Tjing!

Kommentarer

- helen

haha, jo de kommer vara betydligt roligare att handla till bebis än oss själva :) Pussar

2010-01-15 ♥ 13:24:45
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0