Nummer 3

Har spenderat min kväll i soffan & som tur var kom älskling & gjorde mig sällskap, men han höll sig på avstånd. Haha;P
Mår varken bättre eller sämre. Ungefär lika. Men det går nog åt rätt håll iaf.

Har kikat på den tredje filmen av Johan Falk ikväll. National Target. Den var också bra! Väldigt spännande tyckte jag. :) Har bara tre kvar nu att se :P Alla filmerna har varit bra hittills:) Helt klart värda att se!
Coca colan har räddat min kväll;P Tur man kan skylla på att man är magsjuk så man kan dricka mkt sånt ;) Haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0