Mys med Martina


Tjooolahopp!

Började med att åka & rida idag. Skönt att man har det gjort så kan man hitta på vad man vill sen resten av dagen:) Annars måste man känna att man ska iväg till stallet innan det blir för mörkt.
Käkade lunch med Tommy, duschade & åkte iväg till travbanan för att kika om dom hade ridstövlar på hästaffären. För mina har gått sönder.. Dom hade inga hemma, men dom kunde beställa hem ett par likadana åt mig:D Så jag skulle få dom nästa vecka! Wiiiee!;) Glad jag blev då för vill inte ha nå andra ridstövlar;P Haha.

Sedan åkte jag hem till Martina!:)<3
Blev mkt prat om framtiden, jobb & allt som hänt för flera år sen. :)
Fick även med mig två kassar med kläder då hon hade rensat sin garderob;P Hittade många tröjor som jag kan ha användning av när jag rider & sen lite vardags t-shirtar;P Tusen tack gumman!:)

Ikväll blir det film, Sommaren med Göran!:) Hihi.
Imorgon ska jag jobba!


Kommentarer

- Martina

Det var så lite så, hoppas att dom passade :)

Var filmen bra då?

Puss!

2010-01-22 ♥ 09:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0