Mys med Lina


Jisses vad jag har varit trötter idag.. Huaa:/ Jobbar imorgon, sen är jag ledig:p Så ska väl orka stå ut en dag till då.

Åkte till stallet en snabbis idag efter jobbet & bytte täcke på min brud. Sen hem & gjorde mig iordning för att möta upp Lina på Max:) Vi tjockade oss ikväll:) Hade det himla trevligt & mysigt :P Snackade på om allt möjligt! Om vardagen, framtiden & det som varit.. Galet lätt att prata med dig kvinna!;) <3 Planerade lite smått inför helgens partajj också!;) Wiiee!:D

2006


2007


2008


2009

Underbara Du!

Så galet roliga minnen vi har tillsammans, även tråkiga/dåliga.. Sådana finns det alltid med, men vi blickar framåt till nya äventyr tillsammans:) <3 Du&jag Gumman!
Alla år som gått, så mycket tok vi har haft för oss & så mycket skratt det har blivit igenom åren!:) Så lika, men ändå inte. Så galna & craaaazyyyy!;p Haha. Ibland vill man spola tillbaka tiden & uppleva stunderna igen. Dom bra & roliga sakerna;)  
Tack för att Du finns gumman! :)


/A.S

Kommentarer

- Lina

Naaaw! Underbara du gumman! <3 Det är jag som ska tacka för att du finns! :) Jag har alltid lika roligt med dig! Vi har alltid något att prata om. Man har alltid lika roligt och crazy med dig! Med dig kan man vara precis som man är! ;D hihi. Du får en alltid på gott humör! Man blir alltid glad kring dig! Tusen tack för allt!

Vart alldeles rörd nu när jag läste detta. Tack för alla minnen och fler kommer det bli!! :D

Puuuusss & Kraaaam <3 <3

2010-01-04 ♥ 22:23:07
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0