Muffins


När man är ledig & slipper väckarklockan så önskar man att man kunde få sova ut för engångs skull. ;) Men då har man katter som väcker en. Hoppar på handtaget & ska in, jamar & leker för fullt. Gaah, blir tokig på dom;P Haha. Sen när man ha ut dom då gömmer dom sig såklart!  Dom vet så väl att dom blir utslängda.

Idag hämtade jag pappsen för han hade ingen bil. Åkte en sväng till stallet.
Hann hem & käka. Sen ramlade Lina & Johanna in:) Pappa kom också förbi på fika.
När dom åkte började jag baka:) Har gjort Philadelphiaostfyllda hallonmuffins:) Skit goda!:) 

Väntar på att älskling ska komma hem nu för han håller på med min bil. Idag har han satt in ljudet iaf så nu kan jag poppa musik;) Wiiie! Så bara han dyker upp ska vi börja med maten. Ikväll blir det revbensspjäll med potatis & sås:)

Hittade Bill såhär nyss. Sötnosen!:)


Mina muffins som jag bakade:) Mums!





Kramkram.

Kommentarer

- Emma R

Gud vad gott :)

2010-01-19 ♥ 17:42:35
- Martina

Mörk tycker jag :)

2010-01-20 ♥ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0