Movie


Har slappat framför tv:n hela kvällen. Somnade en stund också & Tommy åkte & tvätta en bil.
Sen tyckte jag att vi kunde hyra film. Så han skulle fixa det sen & även hämta mat från Max:)
Men det enda han kom med var maten.. Blev lite smått irriterad eftersom han hade sagt att han skulle hyra film. :/ Lovar & lovar sen skiter det sig!..
Åt maten sen stack jag ner & hyrde Johan Falk- Operation näktergal. Då passade det att kolla minsann. Sånt gör mig så förbannat irriterad! Nästa gång fixar jag det själv! Eftersom man inte kan ta det på samma gång som man hämtar maten..




Ny vecka imorgon & nya möjligheter att se fram emot!
Lev idag, kämpa imorgon!
Lev livet, det kommer inte i repris..

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0