Magsjuka!


Igår var vi som sagt till Sundsvall. Kom fram vid tio-tiden. Åkte med bilen till verkstaden som dom skulle fixa under dagen. Vi fick gå till en biluthyrning alldeles i närheten. Max 1000m bort, men i -20 grader var det långt att gå. :P Fick hyra en Toyota yaris, en liten tant/gubb bil:P haha. Trångt för oss långskånkar. Haha. Det var jag, Tommy, mamma & pappa som fick tränga in oss. Men det gick!;)
Vi åkte till Birsta. & där blev det väl lite shopping:) Men inte alls så mkt som jag hade tänkt mig i klädväg;P Var så utplockat & fula kläder. Blev en aning besviken. Men inte kom jag hem utan påsar för det ;)
Sedan blev det ett varv inne på Ikea & vi käkade även lunch där. Innan vi åkte tillbaka så gick vi in på Biltema & Hööks. Handlade även på båda dom affärerna.

Kom hem vid sex & då var det bara in med alla saker & åka vidare till Emelie som hade ljusparty:) Emma var redan på våran gård när vi kom hem :P Haha. Hämtade upp Martina också sen bar det av mot Söräng! Handlade massa ljus:) Blev bjuden på fika & sen blev det massa prat. Trevlig kväll:)


Idag åkte jag mot Rengsjö på fm för skulle passa Ylvas kids. Kände att jag inte mådde riktigt bra, men det kan ju gå över;P Skulle även rida för Ylva. Hann vara där i kanske 30 minuter sen åkte jag. Mådde illa & hade ont i magen. Hann in hos mamma & pappa, sen var det färdigt! Däckad i soffan låg jag & massa vänder på toa blev det. Troligtvis har jag nån släng av magsjuka :/ Värsta som finns är att ha det! Uscha.. Skulle ha jobbat ikväll & imorgon, men jag blir hemma.
Har nyss fått i mig ett glas med fil. Annars lever jag på cola.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0