Första för i år

Nytt år med nya möjligheter & äventyr!:) Spännande att se vad detta år har att bjuda på.. :)
Det här blir de första raderna jag skriver på bloggen för i år;p
Sitter & dricker julmust & äter lussekatter nu :) Mums! ;p
Fick nyss ett sms av älskling att dom var i Ljusdal snart:) Så nu snart är dom hemma igen!:) Saknar.. ♥
Idag vid lunch var jag & red med Ylva, vi såg ut som snögubbar:P Både vi & hästarna. Gud så det snöade & blåste. Vi galopperade på en åker & jobbade dom lite där :) Dom hade snö ända upp till magen så dom fick arbeta hårt:P Men mysigt var det!;)

Gårdagen var helt ok, men tråkigt att inte fira in det nya året med älskling. Var såklart trevligt ändå, var med familjen & fam. Johansson:)  Blev trerätters middag. Förrätt var en jätte god soppa, varmrätten var utsökt :) hihi. Fläskfil'e med citron & honungssås som köttet låg i & till det åt vi potatisplättar med getost i & till efterrätt blev det nå chokladmouse med hallon:) Helt perfekt!:) & till det drack jag cider & senare på kvällen skålade vi med champagne;)

Pappa, mamma, Sara, Cina & Pär                              


Sara gjorde en orm av ostkrokar ;p








Pappa skötte raketerna;)






Skålar in det nya året!:)




Puss.



Kommentarer

- helen

tack gumman <3 Synd att du inte fick fira med tommy, ni får ta efterfirande ikväll istället :) Den där 3rättersmiddagen lät inte helt fel den heller. Pussar

2010-01-01 ♥ 17:33:17
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0