Äntligen hemma!


Dagen blev inte som jag trodde!

Åkte till Rengsjö & Tommy följde med. Jag skulle till stallet & fixa med allt där + rida tänkte jag.
Hann bara hem till mamma & pappa så ringer chefen strax efter tolv & frågar om jag kan jobba.
Visst säger jag & då skulle jag börja ett.. Så det var bara att slänga i sig nå att äta & sen åka iväg ner på jobbet.. Så mamma fick åka till stallet senare :P

När jag slutade vid nio kom Tommy & hämtade mig eftersom vi åkte till Rengsjö båda två.. Sen åkte vi & tog en kvällsmacka hos mamma & pappa :) Så kom precis hem nästan..

Nu blir det sängen!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0