10-01-11

Imorse vaknade jag av att Lina ringde. Hihi:P Eller hade precis vaknat när hon ringde;P Så var halvvaken kändes det som. Haha. Så klev upp & åkte till stallet efter frukosten. Red ut en sväng & vädret har ju varit helt underbart idag :) Kan ju hoppas på att det fortsätter såhär. Solsken & inte så jäkla kallt.

Sen åkte jag & Tommy till Mds i Edsbyn. Lina & Dunder hängde på också;) Blev ett stopp på Sörängsskroten också & där gjorde vi ett fynd:P Köpte en ny växelspaksdamask till min Audi. Så nu sitter det en hel & fin sådan i bilen;) Kikade bara lite på Mds, handlade inget.
Sen gasade vi hem till Weglin en sväng för lite killsnack. Haha. När vi kom hem så åkte vi ner på stan & hämtade ut våra ringar :)

Ikväll hyrde vi en film, Johan Falk- Vapenbröder. :) Såg första filmen igår på tv så tänkte kika igenom alla. Har sett 2/6 nu ;p

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0