Strålande sol!

Alla hjärtansdag: Vill börja med att tacka alla för en otroligt trevlig kväll hos Emma:) (Lördag) Åt massor med smörgåstårta, vi var fyra stycken som delade på en hel tårta;) Haha. Sen var vi tre stycken som delade på en tre liters vindunk;P & den blev tom!;P Haha.

Åter till alla<3 dagen, vaknade & hade ont i skallen. Var så himla seg. Somnade om & sov till tolv! Sen flög jag upp ur sängen & försökte känna efter hur jag mådde. :P Var väl lite bättre iaf! Så var ut på gården för att ta luft, hopp om att jag skulle bli pigg;P Funkade lite! Hihi. :P
Skulle ju jobba på kvällen så innan jag åkte till jobbet fick jag lite paket av älskling:) Blev lite förvånad över det jag fick;) Jätte gulligt iaf! :P Eftersom standard är ju blommor;) Men denna gång fick jag detta! :)


Istället för blommor så fick jag choklad sa han;P Haha. Sen en ful-fin/kul grej som är gjort av massa metall & muttrar. Haha. Det var enligt Tommy, han & jag. Hihi. & sen fick jag även en röd glasmun som står på en platta med lyse så då lyser hela glasmunnen rött!:) Jättefin!








Idag var vi & storhandla, jättetomt i kylen.
Sen blev det lunch & därefter drog jag till stallet för att kolla om Rosa fortf. var halt. Hon har vilat i över 1 vecka. Så när jag kom dit var Lilian & Linnea där & skulle ut & rida. (Ylva har ju Pilgrim hos sig på träning, Lilians häst) Så då gjorde jag dom sällskap:) Jättemysigt! Rosa var inte halt längre iaf:)
Stannade hos mamma & pappa en stund också. Men nu är jag hemma. Tommy kommer snart hem & då ska vi göra mat.




Kommentarer

- Martina

Munnen var ju skit läcker! :)

2010-02-16 ♥ 09:01:48
- helen

Haha vad gulligt, jk var lika snål som vanligt han på den ledsna gravida fru han har. När man går och bär på hans barn med extra krämpor och dåligt självförtroende till max. :( Haha. Puss

2010-02-16 ♥ 16:44:08
URL: http://helenm.blogg.se/
- helen

jo förstås, men de är de små sakerna med tanke bakom som betyder mest :) Puss

2010-02-16 ♥ 18:02:18
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0