Underbara häst!


Pizzan som vi gjorde igår blev jättegod!;) Mums! Smakade riktigt bra med lite pizza & cider;)




Idag var jag uppe rätt tidigt också. Skulle träffa Lilian i stallet halv elva. Jag kom dit vid tio så då passade jag på att mocka & dona med allt som ska göras innan hon kom:P
Sen blev det en ridtur, härligthärligt!;) Tog det lite 'lugnare' idag & körde skritt o trav bara. Gick finfint! Nu har jag varit duktig & ridit hela veckan:) Känns riktigt bra! Så himla mysigt när man väl kommer upp på hästryggen. Alla tankar & funderingar flyger liksom bort, vilken är skönt. Man koncentrerar sig bara på själva ridningen :) Man slutar 'tänka' känns det som. Haha;P Min snygging var riktigt duktig idag;) Skönt när alla 'spärrar' börjar släppa. Får se om det blir ett litet dressyrpass imorgon efter jag slutat jobba. Beror lite på vad det blir för väder.. Har en dagistur mellan sju & elva bara;) Hihi.




Minnen!♥ Jag vann på KM -07. :)


Är bara hemma nu, håller på & tvättar. Har tänt en massa ljus & myser;) Tommy är ute & skottar en massa snö med traktorn. Kommer väl senare. Tänkte baka, men såklart fattas det grejer & jag är för lat för att åka & handla nu. :P Får bli en annan dag. Men typiskt när man är sugen på att baka då finns det aldrig saker hemma;P Haha. Om det kunde sluta snöa då, nu räcker det. Vill inte ha nå mer snö! Är så less på all jäkla snö & kylan! Men snart har hela Februari gått & då är vi inne i Mars:) En månad närmare våren;P Hihi. Längtar! :)

Puss hej!


Kommentarer

- Lina

Hihi, vad liten och söt du var :)

2010-02-19 ♥ 12:17:19
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0