Tisdagen den 2:a Februari

Imorse ringde sötaste Lina & hörde hur det var med mig:) Tack till Er alla som hör av sig & hör hur jag mår:) Mina godingar!<3
Klev upp efter jag hade pratat med Lina & tänkte känna efter hur jag mådde. Men blir samtidigt lite rädd eftersom man vet inte alls vad det är & kan vara. Om det ens är nått?!... Men såklart började jag må illa så fick i mig lite vatten & sen satt jag & skrapade med en sked från en banan. Haha. Så åt lite av den sen var det kört.
Bad Tommy åka till apoteket & köpa gravtest så man kan utesluta nått iaf. Många som tror jag är gravid ;P Haha. Men stickan visade inget så då kan man vara lugn.. :) Hihi.
Sen var han gullig & ringde till HC & jag fick en tid imorgon vid elva.

Orkar inte göra nå heller.. Känner inte för nått. Har varit ut på gården en sväng & matat fåglarna:P Annars ligger jag i soffan eller sitter här;P Haha. Har faktiskt läst lite. Är inte på humör alls..
Snälla pappa åkte & fixade stallet åt mig iaf!:)


Kommentarer

- Sandra

Men, fy vad otäckt! Försök att vila och var rädd om dig! Läskigt, man blir ju orolig för dig vännen!! Skönt att du bokade en tid på HC, alltid bra att kolla upp det! Massa kramar och krya på dig! :)

2010-02-02 ♥ 14:22:57
URL: http://litensandra.blogg.sse
- helen

du kanske har järnbrist gumman, eller vacklande blodsocker. Hoppas de går bra på HC :) Puss

2010-02-02 ♥ 15:56:55
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0