Tacos+bio

Samma skitväder idag! Suck..
Jobbade till elva, idag kamperade jag & Emma ihop;P
Åkte till stallet sen & där höll Ylva & Magnus på med hagen så hästarna fick gå in en stund. Blev då ingen ridning. Var full aktivitet där, men sen lockade det ändå inte så mycket med tanke på vädret.

Åkte & lämnade Linas brev så han småprata lite med henne :)
Sen iväg & handla & sen hem:) Har varit duktig & dammsugit & dammat toan.
Har nyss kommit ut ur duschen. :)

Ikväll kommer Emma & äter tacos med oss, sen ska vi på bio:) Snabba Cash. 
Vi blir ett litet gäng. Jag, Tommy, Emma, Bella? & Johanna! :)

Vill också säga GRATTIS till min kusin Sandra som fyller år idag! :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0