Skadad igen!

Rengsjö hela dagen!
Packade mina saker & åkte till mamma & pappa så fort jag vaknade. Tommy hade redan åkt iväg en "sväng" då. Åkte sen till stallet & red, fick även sällskap av Ylva & Pilgrim:) Tog två trav/galopprundor runt en travslinga. Gick bra & båda skötte sig så bra:) Härligt väder var det också, så himla mysigt! Påvägen hem kändes Rosa halt & mycket riktigt var hon det. :/ På vänster fram där hon hade skadan i somras, gaffelbandsinflammation. Jag hoppas hon bara sträckte sig så det inte är samma fel som i somras... Det ska alltid hända nå! :( Suck!..
Sen sprang vi med henne på rakt spår & då syntes det inget, men sen longerade vi henne på böjt spår & i vänster varv så var hon halt.
Käkade lunch sen med mamma & därefter gjorde vi ett besök hos Ingrid & Lars m. familj:) Kikade på världens sötaste föl:) En liten gul, tjock sak:P En liten fjordning på 8 månader. Guuud så gullig!:) Den ville man ta hem!;P

Ikväll har jag ätit mat hos mamma & pappa. (igen) ;) Sen gjorde jag en fruktsallad i ugn, supergott!:)
Är bara hemma nu & det blir väl sängen snart.. Katterna sover redan:P Hihi. Tommy är i Luleå typ & köper bil. Så nu är han ägare till ännu en merca. Han & svärfar kommer hem imorgon..

Nya tag imorgon!
Känns som jag har en hel del att göra:P
Plantera om massa blommor, handla mat, leta present+ till alla <3 dag, åka till stallet, tvätta & dona hemma. Men säger inte att jag måste hinna med allt imorgon:P Haha! Får se hur mkt jag orkar göra;P

Godnatt! Hoppas på att man vaknar upp till en gladare människa imorgon & piggare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0