Sjukhusbesök

Vid elva idag hade jag tid på Hc så Tommy var snäll & körde mig dit & gjorde mig sällskap.
Fick ta massa prover & hon ska återkomma när alla svaren kommit. Så hoppas hon hör av sig idag!
Men dom visste inte vad det kunde vara så därför fick jag ta vissa prover så dom kunde utesluta endel saker.

Har nyss fått i mig lite mat, blodpudding. Måste passa på att äta när jag är hungrig, annars mår jag mest illa av allt. Imorse kunde jag inte ens vara i köket när Tommy höll på att äta sin frukost. Så jag satte mig framför tv:n sålänge.. Med ett glas juice & en banan som jag bara fick i mig lite av. Det som känns & är jobbigast är att jag mår illa till & från hela tiden. Speciellt på morgonen, då är det som jobbigast..

Imorgon ska Rosa & Rattis skos iaf & hoppas jag mår hyffsat då för hovslagaren kommer på morgonen.. :/



 
Ge mig sommar!! :)

Kommentarer

- Anonym

Åh, skönt att de tog massa prover, håller tummarna för att allt ska vara bra och att detta bara är något som kommer att gå över!! Jag har hittat en rolig sak... kika på hemsidan så får du se! (gå in under personal, kolla också residents testimonial....) Jag blev nästan rörd, saknar det lite... Vi hade så kul!! http://www.royalblind.org/braesidehouse/

2010-02-03 ♥ 16:15:23
- Sandra

Det var jag som skrev kommentaren!! Namnet försvann...

2010-02-03 ♥ 16:16:36
URL: http://litensandra.blogg.se/
- Madelene

Det låter ju som det iaf! :)

2010-02-04 ♥ 16:08:38
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0