Remiss

Sitter i soffan nu & bloggar:) Brukar annars sitta i köket, men nu har jag datan i knät :P
Blev en väldigt slapp kväll. Har inte alls gjort nå vettigt. Hehe. Har tv:n på nu som visar OS.

Fick post idag & nu har jag fått tid för att koppla på mitt 24-timmars EKG. Den 3 Mars ska jag iväg om jag inte minns helt fel. Om jag nu får fortsätta på mitt vik så var jag som tur ledig då:) Annars har det varit lite jobbigt om jag ska ha EKGapparaten på mig. Alla sladdar & den lilla dosan fastnar man väl i annars:P Haha. Sen ska jag tillbaka dagen efter & ta bort dosan. & sen kommer det gå två dagar så ska jag tillbaka & träffa läkaren. Vi får väl se vart detta kommer leda till. Om dom får fram nå svar varför jag svimmar helt plötsligt... Bara vänta & se!

Carpe Diem- Fånga dagen ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0