Onsdag!

Har jobbat nu mån-ons, men igår var jag på förflyttningsutbildning. Ska även jobba imorgon fast på k-lund & hela dagen såklart. Där sprack mina planer för dagen.. Suck.. Är så himla trött så det skulle ju ha varit skönt att få ha sovit imorgon, men icke. Hoppas dagen går fort:)
Efter jobbet ska jag & Emma träffas för att fixa det sista till en present:P Hihi.

Fick även veta igår att jag nu from 1 Mars är inlasad dvs att jag har en tillsvidareanställning i kommunen.
Så nu får jag månadslön & ingen kan "putta" bort mig om jag har vik. När man var timmis så hände det & man var aldrig säker egentligen.. Men nu kommer man vara det!:) Är en början på något kanske..

Min stackars häst har fått lida denna vecka igen. Ingen ridning har det blivit pga det extremt dåliga vädret & jag har jobbat.. Höll igång så bra förra veckan!. Men har varit dit iaf så hon har fått massor av morötter;) Hihi. Måtte detta jäkla väder vända snart så man kan vara ute utan att hålla på att frysa ihjäl!

Vill även säga grattis till Helen & Jk som väntar en dotter!:) Så glad för eran skull!:)

Nu blir det tv:n en stund innan jag lägger mig.
Godnatt!





Kommentarer

- helen

Tack gumman, och grattis till dej med anställningen, måste kännas mycket tryggare :) Pusskram

2010-02-25 ♥ 16:31:46
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0