Massa djupsnö

Fredag & jag är ledig:D
Men har inte känt mig så speciellt ledig;P Haha.
Imorse efter att Tommy väckte mig vid tio-tiden så började jag tvätta, dammsuga, diska ett bärg av disk & torka ur kylskåpet. Tråkigt, men det ska väl göras. 

Blev en snabblunch hemma med Tommy innan jag drog till Rengsjö. 
Red ut med Ylva & det var en härlig ridtur:) Red i djupsnön & klättrade i en låååång backe. Rosa blev en aning trött. Hon har ju inte kondis för sånt egentligen, men det var himla mysigt:) Någon som kanske kommer få träningsverk imorgon mån tro. :P Dags att börja träna på lite mer nu så att hon & jag får upp kondisen igen inför våren & sommarens träningar:)

Har nyss ätit kebab m pitabröd, sallad & sås:) Jätte gott! Sen blev den en kall cider till det. Mums!
Nu lbir det duschen & sedan tv.
I helgen blir det jobb när alla andra ska ha roligt på Tuppenz... Vill också på småstadsliv 3, men ja får väl vänta tills den kommer ut så man kan hyra den.

Fredagsmys♥


,
Hinner snart inte med mig själv längre.. Därför mina kära vänner/familj hamnar lite i "klämm" Hoppas på lite lugnare tider framöver.


Kommentarer

- Lina

Oj, du hade inte velat varit med på våran ridtur Bonett och jag hade igår.. Haha, först flög jag av för hon blev skrämnd av fåglar.. eftersom jag tittade neråt pga snön som vräkte ner.. Sen blev det bara mer och mer snö.. så då gick vi typ omkull.. :S Hon ramla framåt och då höll jag på att flyga av igen.. men slog tummen i halsen på henne ist så nu har jag nästan en lätt stukning.. :S Sen var vi fast där bland all snö, så jag hoppade av och försökte göra en väg åt henne! HAha ojoj, Bonett blev alldeles blöööt i svett och jag alldeles blöt pga all snö! Vilket ridtur kan jag säga! :S haha..

2010-02-27 ♥ 09:49:05
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0