Heldag hos Säll

Vilket jäkla väder. Man får då inte dåligt samvete om man har varit inne hela dagen iaf;P
Hade tråkigt på fm så då bakad jag muffins. Måste sysselsätta sig med nått. Hihi.
Åt lunch (tacos) med Tommy sen åkte vi hem till hans föräldrar.
Har varit där större delen av dagen. Tommy har grejat med bilar & plogat snö.
Jag höll mig inne med svärmor & Johanna:) Hihi. Fick massa ny musik av Johanna. Wiiiie! Tack!:D
Sen kollade vi en sväng på film sen dom var liten. Så söta;) Vi åt även middag där, en köttgryta. Jättegott!:)

Har kikat en sväng på melodifestivalen & nu kollar vi på nån film på tv:n.
Imorgon ska jag & mamma på en träff med Rengsjöhästen. Dock hela dagen mellan tio & tre. Men vad gör det när vädret ändå är skit & man gör ändå inge speciellt. Hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0